Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-12-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dekoral wśród Najcenniejszych Polskich Marek 2010

Marka Dekoral już po raz kolejny znalazła się w prestiżowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”, zajmując najwyższe miejsce wśród producentów chemii budowlanej.

Już sama obecność marki Dekoral w tak prestiżowym rankingu – w gronie najbardziej znanych w Polsce marek – jest wielkim sukcesem. W tym roku dodatkowym powodem do dumy jest zajęcie wysokiego 12. miejsca w rankingu Najmocniejszych Marek w gronie produktów niespożywczych (m.in. AGD, kosmetyki, chemia) i tym samym wyprzedzenie wszystkich innych marek związanych z branżą budowlaną i wyposażeniem wnętrz! 

Wyniki rankingu pokazały również, że marka Dekoral cieszy się na polskim rynku bardzo dobrą znajomością, mierzoną poziomem świadomości oraz priorytetu w świadomości – w praktyce wartości te stanowią dla niej źródło silnej przewagi konkurencyjnej. Klienci bardzo wysoko ocenili również postrzeganą jakość farb Dekoral oraz dodatkowo wskazali, że Dekoral jest marką prestiżową. W efekcie – jak pokazują wyniki rankingu – Dekoral jest nie tylko najczęściej wybieraną marką w branży farb i  lakierów, ale także i najchętniej polecaną w całej branży budowlanej: Uwzględnienie naszej marki w tak prestiżowym rankingu jest dla nas dużym wyróżnieniem a także ogromnym powodem do dumy. Zaprezentowane wyniki pokazały, że marka Dekoral cieszy się uznaniem i zaufaniem klientów a to jest oczywiście dla nas najcenniejszą informacją – mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral w firmie PPG Deco Polska. Ranking przygotowany przez „Rzeczpospolitą” po raz kolejny udowodnił, że Dekoral nie ma sobie równych w branży farb dekoracyjnych.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został przygotowany przez dział ekonomiczny "Rzeczpospolitej" i opublikowany 3 grudnia b.r. Partnerem merytorycznym była firma Acropolis Advisory przy współpracy z firmą Nielsen. W tegorocznej edycji zbadano ponad 400 marek. Jest to jedyne tego typu niezależne badanie w Polsce.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS