Google pokazał smartfony Pixel 10. Wydarzenie prowadził znany celebryta
45 mln osób może dostać odszkodowanie od Google'a
Netflix najbardziej angażuje na polskim TikToku. Allegro liderem oglądalności
Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dziennikarz TVP Info także w TVP World. Jego program będzie częściej
W TVP Info zakpiono z prezydenta w Kanale Zero. Stanowski wytyka pieniądze od państwa
Tygodniki opinii jak dzienniki: sprzedaż tylko w dół. Najwięcej straciły „Sieci”
Syndyk Getin Banku pozywa „Wyborczą” i Czuchnowskiego. Już wywalczył zabezpieczenie
Agora zarabia więcej z państwowych reklam. „Wracamy do stanu normalności”
„Gazeta Wyborcza” z rekordową liczbą subskrybentów. Druk ciągnie w dół
Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji
Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania
Lunapark collective z nową realizacją dla wietnamskiego klienta
Jarosław Kuźniar znika z Trójki. „Musiałem wybrać”
Z TOK FM odchodzi szef publicystyki. Pracował ponad 20 lat
Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy ZPR Media
TOK FM w nowej odsłonie internetowej. "Ta premiera jest krokiem milowym"
PR Calling z growth partnerem. W tej roli Dominik Wartecki
CK Mediator klientem WEC Communication
Marta Januszkiewicz communication managerką w monday group
Audi wybiera Big Picture
Koalicja Obywatelska i PiS łeb w łeb. Mimo afery KPO
Mariola Chrzonszcz business development directorką w Kantar Polska
Generacja Z w social media. Jak radzą sobie z tym pracodawcy?
Za co klienci cenią dyskonty i hipermarkety?
Cyfrowa Polska: opłata reprograficzna to "podatek od nowoczesności”. Apel o pilne wstrzymanie prac
Apel w sprawie nowego szefa UKE. „Kluczowa jest jego pełna niezależność”
Synowie Zygmunta Solorza z czerwoną kartką w kolejnej spółce
T-Mobile Polska zarabia więcej. Przybyło ponad pół miliona klientów
Dino z zyskiem poniżej oczekiwań. Ma już prawie 55 tys. pracowników
Ceny w sklepach nadal rosną. Auchan najtańszy
Goniec ujawnił nagranie, które miało nie istnieć. Według szefa PZPN
Twórca ChatGPT o bańce AI: "Inwestorzy za bardzo się ekscytują"
Stanisław Soyka nie żyje. TVN przerwał festiwal
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Dokument o Frizie i Wersow jesienią w kinach. Reżyserem były dyrektor programowy TVP
Nie żyje Andrzej Werner. Przez lata pisał w „Filmie na Świecie” i „Kinie”
Podczas konferencji „Technologiczna rewolucja w mediach” portalu Wirtualnemedia.pl o najważniejszych zjawiskach i trendach dyskutowali przedstawiciele branży mediów, marketingu, technologii i świata nauki. Jak streaming, subskrypcje i sztuczna inteligencja wpłyną na rynek mediów? Co zmienią nowe technologie marketingowe?
Internet bez third party cookies, a z AI i connected TV. Technologiczne trendy i wyzwania
Streaming zabije w Polsce telewizję? Menadżer Play mówi o nieuniknionej konsolidacji
Jak nowe technologie wpływają na sposób konsumpcji treści?
Sztuczna inteligencja - wielka szansa czy gigantyczne zagrożenie?
Jak technologie mogą pomóc wydawcom w walce z dezinformacją
Polski rynek subskrypcji jest na początku drogi?
Jakie jest znaczenie AI Actu dla marketerów? (wykład)
Sztuczna inteligencja w mediach. Co czeka redakcje?
Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"
Cyfrowo o religii. Kim są i co tworzą katoliccy influencerzy?
Fejki hulają dzięki sztucznej inteligencji. Test dla internautów i mediów [FELIETON]
Fenomen Didaskaliów. „Odbiorcy są mądrzejsi, niż to się wydaje wielu twórcom”
Słowo na cenzurowanym. Kiedy YouTube ucina zasięgi i demonetyzuje kanały?
Media między reklamami, subskrypcjami i AI (konferencja Wirtualnemedia.pl)
Zobacz wszystkie wiadomości z działu Technologiczna rewolucja w mediach
Zapisz się do newslettera