Google pokazał smartfony Pixel 10. Wydarzenie prowadził znany celebryta
45 mln osób może dostać odszkodowanie od Google'a
Netflix najbardziej angażuje na polskim TikToku. Allegro liderem oglądalności
Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dziennikarz TVP Info także w TVP World. Jego program będzie częściej
W TVP Info zakpiono z prezydenta w Kanale Zero. Stanowski wytyka pieniądze od państwa
Tygodniki opinii jak dzienniki: sprzedaż tylko w dół. Najwięcej straciły „Sieci”
Syndyk Getin Banku pozywa „Wyborczą” i Czuchnowskiego. Już wywalczył zabezpieczenie
Agora zarabia więcej z państwowych reklam. „Wracamy do stanu normalności”
„Gazeta Wyborcza” z rekordową liczbą subskrybentów. Druk ciągnie w dół
Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji
Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania
Lunapark collective z nową realizacją dla wietnamskiego klienta
Jarosław Kuźniar znika z Trójki. „Musiałem wybrać”
Z TOK FM odchodzi szef publicystyki. Pracował ponad 20 lat
Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy ZPR Media
TOK FM w nowej odsłonie internetowej. "Ta premiera jest krokiem milowym"
PR Calling z growth partnerem. W tej roli Dominik Wartecki
CK Mediator klientem WEC Communication
Marta Januszkiewicz communication managerką w monday group
Audi wybiera Big Picture
Koalicja Obywatelska i PiS łeb w łeb. Mimo afery KPO
Mariola Chrzonszcz business development directorką w Kantar Polska
Generacja Z w social media. Jak radzą sobie z tym pracodawcy?
Za co klienci cenią dyskonty i hipermarkety?
Cyfrowa Polska: opłata reprograficzna to "podatek od nowoczesności”. Apel o pilne wstrzymanie prac
Apel w sprawie nowego szefa UKE. „Kluczowa jest jego pełna niezależność”
Synowie Zygmunta Solorza z czerwoną kartką w kolejnej spółce
T-Mobile Polska zarabia więcej. Przybyło ponad pół miliona klientów
Dino z zyskiem poniżej oczekiwań. Ma już prawie 55 tys. pracowników
Ceny w sklepach nadal rosną. Auchan najtańszy
Goniec ujawnił nagranie, które miało nie istnieć. Według szefa PZPN
Twórca ChatGPT o bańce AI: "Inwestorzy za bardzo się ekscytują"
Stanisław Soyka nie żyje. TVN przerwał festiwal
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Dokument o Frizie i Wersow jesienią w kinach. Reżyserem były dyrektor programowy TVP
Nie żyje Andrzej Werner. Przez lata pisał w „Filmie na Świecie” i „Kinie”
Jeszcze niedawno sport postrzegano głównie przez pryzmat rywalizacji na boisku i emocji kibiców. Dziś to jedna z najszybciej rosnących branż gospodarki, której wartość globalna do 2030 roku – według prognoz firmy konsultingowej Kearney – przekroczy 602 miliardy dolarów. W Polsce, jak wskazuje Polski Instytut Ekonomiczny, rynek sportowy już w 2017 roku wart był blisko 10 miliardów złotych, a według danych Sponsoring Insight dla „Parkietu”, tylko w 2024 roku sponsoring sportu osiągnął poziom 1,46 miliarda złotych.
Marka luksusowej biżuterii Swarovski ogłasza nową ambasadorkę, którą została Ariana Grande - piosenkarka, autorka tekstów i aktorka.
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych.
Siatkarze Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Na swoich kanałach społecznościowych z pomocą smartfonów chińskiej marki będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku.
Włoski tenisista Jannik Sinner został ambasadorem gamy filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay. Współpraca ma na celu dalsze szerzenie edukacji na temat konieczności ochrony przed promieniowaniem UV.
Dziennikarka Magda Mołek została ambasadorką gamy kosmetyków Neovadiol od Vichy.
Siatkarz Bartosz Kurek został ambasadorem sklepu internetowego Goldsaver.
Aktorka Małgorzata Foremniak została ambasadorką nowej polskiej marki House Of Diamond.
Aktorka i influencerka Klaudia Halejcio została ambasadorką cateringu dietetycznego Nice To Fit You. W ramach współpracy przez cały rok 2024 będzie uczestniczyła w działaniach marketingowych marki.
Reprezentant Polski oraz zawodnik francuskiego klubu RC Lens, Przemysław Frankowski, został nowym ambasadorem sieci sklepów Decathlon. Marka chce z nim rozwijać swoją ofertę produktów dedykowanych zaawansowanym piłkarzom.
Czy można zrobić skuteczną kampanię produktów bankowych dla nastolatków, którym temat nie wydaje się interesujący? Kampania agencji Sales&More dla Banku Pekao S.A. pokazała, że można łączyć edukację finansową z gamingiem oraz zainteresowaniami młodych ludzi. Wyniki przerosły oczekiwania, a realizację docenili gracze i eksperci – działania wyróżniono oraz nagrodzono w cenionych konkursach.
Dr Maciej Kawecki, promotor polskich wynalazców i innowatorów, wykładowca, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Colt w Polsce.
Małgorzata Rozenek - Majdan została pierwszą polską ambasadorką francuskiej marki kosmetyków selektywnych Clarins.
Triathlonista Robert Karaś został oficjalnym ambasadorem marki My To Sukces (MTS), której założycielem jest raper Kizo.
Aktorka Magdalena Boczarska została ambasadorką reklamową marki farb Dulux. Będzie promować nową ceramiczną farbę Dulux Ambiance Ceramic.
Marka Decathlon nawiązała współpracę z siatkarzem Jakubem Kochanowskim. Sieć sklepów będzie również jednym z partnerów jubileuszowej, XX edycji Memoriału Huberta Jerzego Wagnera - siatkarskiego turnieju towarzyskiego, który odbędzie się w dniach 18-20.08 w Krakowie.
Najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek nawiązała współpracę reklamową z luksusową marką samochodów Porsche. Będzie ambasadorką marki na rynku polskim.
Robert i Anna Lewandowscy zostali ambasadorami reklamowymi polskiej marki rowerowej Storm.
Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.
Mateusz Gessler - szef kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej - został ambasadorem reklamowym marki produktów do zmywania naczyń Somat.
Marka mody męskiej Lancerto przedłużyła współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 roku. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych. Współpraca trwa od 2021 roku.
Najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu Iga Świątek została ambasadorką reklamową marki napojów izotonicznych Oshee.
Zapisz się do newslettera