Google pokazał smartfony Pixel 10. Wydarzenie prowadził znany celebryta
45 mln osób może dostać odszkodowanie od Google'a
Netflix najbardziej angażuje na polskim TikToku. Allegro liderem oglądalności
Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dziennikarz TVP Info także w TVP World. Jego program będzie częściej
W TVP Info zakpiono z prezydenta w Kanale Zero. Stanowski wytyka pieniądze od państwa
Tygodniki opinii jak dzienniki: sprzedaż tylko w dół. Najwięcej straciły „Sieci”
Syndyk Getin Banku pozywa „Wyborczą” i Czuchnowskiego. Już wywalczył zabezpieczenie
Agora zarabia więcej z państwowych reklam. „Wracamy do stanu normalności”
„Gazeta Wyborcza” z rekordową liczbą subskrybentów. Druk ciągnie w dół
Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji
Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania
Lunapark collective z nową realizacją dla wietnamskiego klienta
Jarosław Kuźniar znika z Trójki. „Musiałem wybrać”
Z TOK FM odchodzi szef publicystyki. Pracował ponad 20 lat
Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy ZPR Media
TOK FM w nowej odsłonie internetowej. "Ta premiera jest krokiem milowym"
PR Calling z growth partnerem. W tej roli Dominik Wartecki
CK Mediator klientem WEC Communication
Marta Januszkiewicz communication managerką w monday group
Audi wybiera Big Picture
Koalicja Obywatelska i PiS łeb w łeb. Mimo afery KPO
Mariola Chrzonszcz business development directorką w Kantar Polska
Generacja Z w social media. Jak radzą sobie z tym pracodawcy?
Za co klienci cenią dyskonty i hipermarkety?
Cyfrowa Polska: opłata reprograficzna to "podatek od nowoczesności”. Apel o pilne wstrzymanie prac
Apel w sprawie nowego szefa UKE. „Kluczowa jest jego pełna niezależność”
Synowie Zygmunta Solorza z czerwoną kartką w kolejnej spółce
T-Mobile Polska zarabia więcej. Przybyło ponad pół miliona klientów
Dino z zyskiem poniżej oczekiwań. Ma już prawie 55 tys. pracowników
Ceny w sklepach nadal rosną. Auchan najtańszy
Goniec ujawnił nagranie, które miało nie istnieć. Według szefa PZPN
Twórca ChatGPT o bańce AI: "Inwestorzy za bardzo się ekscytują"
Stanisław Soyka nie żyje. TVN przerwał festiwal
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Dokument o Frizie i Wersow jesienią w kinach. Reżyserem były dyrektor programowy TVP
Nie żyje Andrzej Werner. Przez lata pisał w „Filmie na Świecie” i „Kinie”
Jeszcze niedawno sport postrzegano głównie przez pryzmat rywalizacji na boisku i emocji kibiców. Dziś to jedna z najszybciej rosnących branż gospodarki, której wartość globalna do 2030 roku – według prognoz firmy konsultingowej Kearney – przekroczy 602 miliardy dolarów. W Polsce, jak wskazuje Polski Instytut Ekonomiczny, rynek sportowy już w 2017 roku wart był blisko 10 miliardów złotych, a według danych Sponsoring Insight dla „Parkietu”, tylko w 2024 roku sponsoring sportu osiągnął poziom 1,46 miliarda złotych.
Wydawnictwo Story House Egmont wycofuje ze sprzedaży komiks o Kaczorze Donaldzie – Gigant Poleca Premium „Superkwęk". Powodem decyzji są liczne błędy w tłumaczeniu – Jest to po prostu literacko bardzo słabo napisany tekst, z którego czytelnicy mogą wyciągnąć złe wzorce językowe – mówi Radosław Koch, twórca serwisu Komiksy Disneya.
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „Stitch” inspirowany bardzo popularnym serialem animowanym o takim samym tytule.
Wydawnictwo Story House Egmont, publikujące dziecięce czasopisma, komiksy i gry planszowe m.in. na licencjach Disneya, w 2024 roku zanotowało spadek przychodów o prawie 7 proc., ale przy głębszym spadku kosztów operacyjnych zarobiło na czysto o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.
Wydawnictwo Story House Egmont przedłużyło długoterminową umowę dotyczącą wydawania czasopism w oparciu o marki The Walt Disney Company. Współpraca dotyczy m.in. Polski.
Wydawnictwo Story House Egmont Sp. z o.o. 27 marca br. zostało jednogłośnie przyjęte jako członek zwyczajny Porozumienia Wydawców Książek – Związku Pracodawców.
W ub.r. Story House Egmont, wydający dziecięce czasopisma, komiksy i gry planszowe m.in. na licencjach Disneya, przy wzroście przychodów o 3,4 proc. zanotował spadek zysku netto prawie dwie trzecie.
W ub.r. wydawnictwo Story House Egmont, publikujące czasopisma, komiksy i gry planszowe dla dzieci, przy wzroście przychodów o 9,4 proc. do 107,11 mln zł zarobiło na czysto 11,17 mln zł. Zyskowność firmy jest już lepsza niż przed covidem.
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadziło na rynek prasowy magazyn „Dino Ranch” inspirowany serialem animowanym „Dino Rancho”, który jest emitowany na kanale TVP ABC. Pierwszy numer ukazał się 28 lutego.
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadziło na rynek prasowy magazyn „He-Man and the Masters of the Universe” inspirowany serialem animowanym pod tym samym tytułem, który jest dostępny na platformie Netflix. Pierwszy numer ukazał się 23 listopada 2022 roku.
Czy można zrobić skuteczną kampanię produktów bankowych dla nastolatków, którym temat nie wydaje się interesujący? Kampania agencji Sales&More dla Banku Pekao S.A. pokazała, że można łączyć edukację finansową z gamingiem oraz zainteresowaniami młodych ludzi. Wyniki przerosły oczekiwania, a realizację docenili gracze i eksperci – działania wyróżniono oraz nagrodzono w cenionych konkursach.
Wydawnictwo Story House Egmont (do połowy ub.r. działające pod nazwą Egmont Polska) w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 3,7 proc. do 97,89 mln zł i 9,57 mln zł zysku netto. Firma zatrudnia ponad 100 osób, zamierza dalej wydawać magazyny i komiksy dla dzieci oraz gry planszowe.
Wydawnictwo Egmont wprowadziło na rynek magazyn „Cocomelon” przeznaczony dla dzieci od trzeciego roku życia oraz ich rodziców. Jego redaktorką prowadzącą jest Jolanta Tomala.
Wydawnictwo Egmont Polska zmienia się w Story House Egmont. Zmiana nazwy dotyczy wszystkich krajów, w których Story House Egmont prowadzi działalność wydawniczą, towarzyszy jej również wprowadzenie nowego logo.
Po sprzedaży działu książek dla dzieci w ub.r. przychody Egmont Polska zmalały o 20,4 proc. do 94,39 mln zł. Wydawnictwo ograniczyło koszty o 18,5 proc., a jego zysk netto wzrósł z 4,86 do 9,68 mln zł.
Wydawnictwo Egmont i Disney przedłużyły umowę licencyjną obejmującą czasopisma dla dzieci oraz komiksy obejmujące m.in. przygody Myszki Miki, Kaczora Donalda czy na „Kubusia i Przyjaciół”.
W piątek, 26 lutego na rynku ukaże się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika „Hello Kitty” (Egmont Polska). Czasopismo skierowane jest do odbiorców w wieku 3-5 lat, redaktor prowadzącą jest Jolanta Tomala.
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek pismo z cyklu „Gaming. Wydanie Specjalne” poświęcony grze „Among Us”. Magazyn ukaże się na rynku w środę, 4 listopada.
Od piątku, 17 lipca ukaże się pierwszy numer nowego magazynu "Lego Explorer". Będzie on przeznaczony dla dzieci w wieku 6-10 lat i powstał we współpracy Egmont Publishing z firmą Lego.
Magdalena Kosch-Maćkowiak nie szefuje już działem marketingu w Egmont Polska, zastąpiła ją Małgorzata Sabala. Z kolei Dariusza Zduniuka, dotychczasowego sales directora, zastąpiła Martyna Chrzanowska na stanowisku managera działów komiksów i gier planszowych.
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „BIA. Oficjalny magazyn”dla dziewcząt w wieku 7+. Redaktor prowadzącą jest Joanna Szabunio. Pierwszy numer ukaże się w sprzedaży w piątek 15 maja.
Wydawnictwo Egmont Publishing po sprzedaży działów książki dziecięcej w trzech krajach (m.in. Polsce) zamierza skupić się na rozwoju działalności w zakresie wydawania komiksów i czasopism dla dzieci, a także na rozwoju usług marketingowych i e-commerce.
Zapisz się do newslettera