Google pokazał smartfony Pixel 10. Wydarzenie prowadził znany celebryta
45 mln osób może dostać odszkodowanie od Google'a
Netflix najbardziej angażuje na polskim TikToku. Allegro liderem oglądalności
Business Insider przed Inforem. Ale więcej popularnych serwisów gospodarczych ma inny wydawca
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dziennikarz TVP Info także w TVP World. Jego program będzie częściej
W TVP Info zakpiono z prezydenta w Kanale Zero. Stanowski wytyka pieniądze od państwa
Tygodniki opinii jak dzienniki: sprzedaż tylko w dół. Najwięcej straciły „Sieci”
Syndyk Getin Banku pozywa „Wyborczą” i Czuchnowskiego. Już wywalczył zabezpieczenie
Agora zarabia więcej z państwowych reklam. „Wracamy do stanu normalności”
„Gazeta Wyborcza” z rekordową liczbą subskrybentów. Druk ciągnie w dół
Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Wawel rusza ze wsparciem Fresh&Fruity. Spot powstał z użyciem sztucznej inteligencji
Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania
Lunapark collective z nową realizacją dla wietnamskiego klienta
Jarosław Kuźniar znika z Trójki. „Musiałem wybrać”
Z TOK FM odchodzi szef publicystyki. Pracował ponad 20 lat
Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy ZPR Media
TOK FM w nowej odsłonie internetowej. "Ta premiera jest krokiem milowym"
PR Calling z growth partnerem. W tej roli Dominik Wartecki
CK Mediator klientem WEC Communication
Marta Januszkiewicz communication managerką w monday group
Audi wybiera Big Picture
Koalicja Obywatelska i PiS łeb w łeb. Mimo afery KPO
Mariola Chrzonszcz business development directorką w Kantar Polska
Generacja Z w social media. Jak radzą sobie z tym pracodawcy?
Za co klienci cenią dyskonty i hipermarkety?
Cyfrowa Polska: opłata reprograficzna to "podatek od nowoczesności”. Apel o pilne wstrzymanie prac
Apel w sprawie nowego szefa UKE. „Kluczowa jest jego pełna niezależność”
Synowie Zygmunta Solorza z czerwoną kartką w kolejnej spółce
T-Mobile Polska zarabia więcej. Przybyło ponad pół miliona klientów
Dino z zyskiem poniżej oczekiwań. Ma już prawie 55 tys. pracowników
Ceny w sklepach nadal rosną. Auchan najtańszy
Goniec ujawnił nagranie, które miało nie istnieć. Według szefa PZPN
Twórca ChatGPT o bańce AI: "Inwestorzy za bardzo się ekscytują"
Stanisław Soyka nie żyje. TVN przerwał festiwal
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Dokument o Frizie i Wersow jesienią w kinach. Reżyserem były dyrektor programowy TVP
Nie żyje Andrzej Werner. Przez lata pisał w „Filmie na Świecie” i „Kinie”
1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Mediach Pomorskich objął Bogusław Kaczmarek. Do tej pory pełnił on funkcję dyrektora do spraw marketingu w 'Dzienniku Bałtyckim'.
Agencje reklamowe odmawiają obsługi Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama".
23 stycznia br. sąd pierwszej instancji we Wrocławiu stwierdził, że wydawnictwo Phoenix Press wydając tytuł "Z życia wzięte wydanie specjalne prawdziwe uczucia prawdziwe tęsknoty" bezprawnie naśladowało czasopismo "Uczucia i tęsknoty" wydawane przez Edipresse Polska.
Telewizyjna reklama Vision Express nie narusza dobrych obyczajów. Zarzut, że w spocie pojawiają się ukryte treści wulgarne, został 3 stycznia odrzucony przez Komisję Etyki Reklamy.
Z końcem 2007 roku polski portal Pino (Internet Group S.A.) uruchomił na rynkach bałtyckich odpowiedniki serwisu patrz.pl - łotewski vaizdelis.lt i estoński pilk.ee. 14 stycznia swój start miała z kolei litewska wersja serwisu iThink, dostępna pod adresem atvirai.lt.
W styczniu stanowisko sekretarza redakcji w miesięczniku "Manager Magazin" (Manager Media) objęła Agnieszka Szymborska-Sutton, a do zespołu pisma dołączyła Karolina Burda.
Na początku stycznia w wydawnictwie Manager Media powstał dział Manager-eventy. Na jego czele stanęła Joanna Żero, a dyrektorem do spraw sprzedaży została w nim Urszula Grzesik.
Telewizja MTV zakończyła produkcję polskiej wersji programu "Penetratorzy", poświęconego młodym randkowiczom. Serial zostanie wyemitowany wiosną w kanałach MTV Polska i MTV European.
W niedzielę 6 stycznia MTV Polska rozpoczęła emisję kontrowersyjnego reality show pt. "Zakochaj się w Tili Tequili". Jest to program o biseksualnej modelce, który okazał hitem w Stanach Zjednoczonych.
Polska Agencja Turystyczna w sposób niekonwencjonalny postanowiła promować Polskę na arenie międzynarodowej. 15 stycznia ruszyła kampania telewizyjna "Pochwalmy się Polską" utrzymana w formule piłkarskiej, która ma zachęcać turystów do odwiedzenia naszego kraju.
Zapisz się do newslettera