Zmiany w SMB
WZC Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego powołało nowy Zarząd.
5 kwietnia 2006 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W drodze głosowania WZC powołało nowy Zarząd, którego kadencja będzie trwać przez najbliższe dwa lata. Prezesem SMB ponownie wybrano Bartłomieja Golę, pełniącego na co dzień funkcję Partnera Zarządzającego w agencji Tequila Polska.
Ponadto w skład Zarządu weszli: Jacek Barankiewicz (trzecia kadencja) – Prezes Axel Springer Kontakt, Grzegorz Salachna (trzecia kadencja) – kierownik ds. obsługi kluczowych klientów w firmie Polkomtel, Leszek Konkel – Prezes Acxiom Polska, Mikołaj Janicki – dyr. Generalny Pro Duct BBF, Marcin Gaworski – dyr. Generalny Zentropy Partners oraz Katarzyna Domańska – Publishing Manager w firmie Egmont Polska. Ponadto w składzie komisji rewizyjnej znaleźli się: Waldemar Rzepecki – Bancom , Agnieszka Wardzała - Proximity, Tomasz Kostyra – Dominanta Direct, Mariusz Winkler – Instytut Marketingu i Komunikacji „Inmark”oraz Igor Kaleński – MRM Momentum.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zmiany w SMB