Wzrost sprzedaży Marie Claire
Marie Claire pyta Polki o miłość
Średnia sprzedaż Marie Claire w drugim półroczu 2004 roku wyniosła 77 429 egzemplarzy i jest wyższa o 52% niż sprzedaż w pierwszym półroczu - wynika z informacji wydawcy.
Tymczasem do części nakładu lutowego wydania Marie Claire dołączony jest głośny film Alfonso Cuaron'a "I twoją matkę też". Cena Marie Claire z DVD to 9,90 zł. Pismo bez płyty kosztuje 6,80 zł. Sprzedaż wydania 2/2005 wspierana jest kampanią telewizyjną (TVN, TVN 7, TV4, Tele 5, Discovery, MTV, MTV Classic) oraz promocją w punktach sprzedaży - sieć HDS, Empik, Kolporter, RUCH.
Poprzednie wydanie Marie Claire, do którego dołączono DVD z filmem "Intymność" (numer 12/2004) sprzedało się w ilości 96 760 egzemplarzy (dane własne Wydawcy).
W lutowym wydaniu (na rynku 8 stycznia) miesięcznik Marie Claire publikuje wyniki sondy, przeprowadzonej z czytelniczkami tytułu przez agencję badania rynku ARC, dotyczącej podejścia Polek do miłości. Ponad 50% kobiet deklaruje, że byłaby gotowa rzucić wszystko i pójść za tym jedynym na koniec świata, największą trudnością w miłości byłoby dla Polek kilkumiesięczne rozstanie z ukochanym, natomiast zaledwie 1% respondentek przyznaje, iż zmieniłoby wyznanie dla mężczyzny swojego życia. W związku najbardziej boimy się zdrady oraz nudy i rutyny, a blisko połowa ankietowanych byłaby gotowa zakończyć dla nowego partnera stabilny związek z kimś innym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wzrost sprzedaży Marie Claire