Wysoki wzrost popularności serwisów Zune i iTunes
W dzień Bożego Narodzenia internetowa strona Zune Microsoftuzanotowała wzrost liczby odwiedzin aż o 299 procent w porównaniu zanalogicznym dniem 2006 roku.
Jeszcze wyższy wzrost - o 392 procent - strona zanotowała wporównaniu z dniem poprzedzającym Boże Narodzenie - informujeserwis TechWeb, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.
Jednak sześciokrotnie większą popularnością internautów w BożeNarodzenie od Zune, cieszył się należący do Apple serwis iTunes.Zanotował on wzrost odwiedzin w porównaniu z Wigilią o 339 procent,a także 0,68 procenta udziałów na rynku internetowych stronbadanych przez Hitwise (Zune miał tylko 0,009 procenta).
W tygodniu poprzedzającym minione święta, najchętniejodwiedzanym sklepem internetowym był Amazon.com, który uzyskałtutaj 12 procent udziałów i wyprzedził WalMart.com (8 procent). Zkolei największy wzrost w tym okresie zanotowały stronyShopping.com, Dell.com i Macys.com (odpowiednio o 34, 18 i 18procent w porównaniu z wcześniejszym tygodniem).
źródło: TechWeb

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost popularności serwisów Zune i iTunes