UPC wdraża CallPage, moduł do szybszego kontaktu z klientami
UPC Polska wprowadza rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.
Według komunikatu UPC CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii.
Zamiast tego wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC twierdzi, że dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.
- Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75 proc., pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania - podkreśla Ross Knap, CEO CallPage.
UPC zaznacza że system, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie ma znacząco wpływać na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.
UPC na koniec czerwca br. obsługiwało 1 429 200 klientów, o 5 tys. mniej niż rok wcześniej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: UPC wdraża CallPage, moduł do szybszego kontaktu z klientami