Up&More realizuje digitalową kampanię dla Polregio
Ruszyła kampania online promująca serwis rezerwacji biletów Polregio (spółki Przewozów Regionalnych) oraz aplikacji mobilnej. Działania przygotowała agencja Up&More.
Kampania online została poprzedzona audytem UX systemu rezerwacji i aplikacji mobilnej. Na jego podstawie agencja Up&More podjęła działania optymalizacyjne i wprowadziła pełne wdrożenia analityczne.
– Proponując kampanię zawsze bazujemy na dogłębnej analizie specyfiki branży, patrząc jednocześnie z wielu perspektyw. W przypadku Polregio kluczowe jest dotarcie do osób podróżujących nie tylko pociągami, ale również tych, które zazwyczaj wybierają inne środki lokomocji – komentuje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.
Aplikacja mobilna Polregio dostępna jest dla systemów Android oraz iOS.
Newsletter



Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Dołącz do dyskusji: Up&More realizuje digitalową kampanię dla Polregio