„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem
W okresie styczeń-wrzesień 2016 liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Elle”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 190 784 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 0,45 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 87 143 egz., po spadku o 6,02 proc.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy, po spadku o 1,32 proc., uplasował się na poziomie 71 532 egz. Tytuł ten jednak awansował z 8. lokaty.
Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Elle” (Grupa Burda), który awansował z miejsca 14. na 13. Jego wynik zwiększył się o 6,15 proc. do 52 008 egz.
Z kolei najwięcej - 40,54 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 54 074 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 3. na 11.
I-III kwartał |
Dynamika |
||||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
290 554 |
193 541 |
190 784 |
289 955 |
191 614 |
189 933 |
0,45% |
Avanti |
165 589 |
91 926 |
87 143 |
166 616 |
93 407 |
92 724 |
-6,02% |
Pani |
137 204 |
80 388 |
71 532 |
136 100 |
72 682 |
72 488 |
-1,32% |
Wysokie Obcasy Extra |
134 244 |
76 379 |
70 623 |
134 667 |
78 346 |
69 069 |
2,25% |
Women’s Health |
129 451 |
69 508 |
69 365 |
149 552 |
84 039 |
84 039 |
-17,46% |
Uroda Życia |
127 841 |
84 797 |
67 904 |
159 899 |
73 057 |
70 691 |
-3,94% |
Zwierciadło |
129 977 |
64 583 |
64 564 |
142 757 |
74 920 |
74 102 |
-12,87% |
Cosmopolitan |
143 225 |
62 423 |
62 421 |
160 000 |
79 181 |
78 064 |
-20,04% |
Joy |
144 537 |
61 781 |
57 941 |
157 111 |
80 567 |
78 474 |
-26,17% |
Grazia |
112 649 |
57 176 |
56 840 |
132 482 |
67 614 |
67 414 |
-15,69% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
102 492 |
56 852 |
54 074 |
134 833 |
90 945 |
90 945 |
-40,54% |
Glamour |
123 832 |
56 497 |
53 027 |
114 218 |
66 569 |
66 496 |
-20,26% |
Elle |
106 989 |
53 847 |
52 008 |
99 502 |
51 069 |
48 995 |
6,15% |
Hot Moda |
98 559 |
44 571 |
44 554 |
121 429 |
53 639 |
53 633 |
-16,93% |
In Style - Edycja Polska |
88 924 |
39 459 |
39 239 |
92 371 |
45 081 |
45 018 |
-12,84% |
Harpers Bazaar |
52 284 |
26 366 |
26 308 |
60 500 |
27 950 |
27 889 |
-5,67% |
Shape |
37 436 |
15 354 |
15 348 |
42 778 |
21 453 |
20 453 |
-24,96% |
We wrześniu 2016 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 4,79 proc. do 206 863 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy wyniósł 110 486 egz., po spadku o 3,99 proc. Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które przed rokiem były jedenaste (95 185 egz., do góry o 35,52 proc.).
Największym wzrostem - o 47,06 proc. do 21 904 egz. - pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska).
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Glamour” (Grupa Burda) - było to 35,60 proc. do 45 706 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
291 893 |
209 967 |
206 863 |
289 960 |
199 402 |
197 414 |
4,79% |
Uroda Życia |
145 977 |
127 493 |
110 486 |
155 105 |
125 168 |
115 077 |
-3,99% |
Wysokie Obcasy Extra |
130 000 |
100 862 |
95 185 |
128 000 |
81 075 |
70 236 |
35,52% |
Avanti |
171 978 |
109 666 |
94 335 |
176 000 |
90 523 |
90 175 |
4,61% |
Pani |
139 982 |
93 671 |
80 471 |
134 996 |
79 750 |
79 550 |
1,16% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
103 594 |
81 167 |
76 167 |
125 000 |
73 826 |
73 826 |
3,17% |
Cosmopolitan |
139 949 |
69 853 |
69 853 |
160 000 |
106 943 |
96 943 |
-27,94% |
Joy |
139 985 |
67 649 |
67 649 |
160 000 |
90 874 |
89 254 |
-24,21% |
Zwierciadło |
120 000 |
67 223 |
67 223 |
130 000 |
78 648 |
77 563 |
-13,33% |
Women’s Health |
120 352 |
60 334 |
60 334 |
140 500 |
81 644 |
81 644 |
-26,10% |
Elle |
103 973 |
57 633 |
57 413 |
94 879 |
55 742 |
53 512 |
7,29% |
Grazia |
95 992 |
55 873 |
55 673 |
119 991 |
66 830 |
66 630 |
-16,44% |
Glamour |
115 880 |
45 926 |
45 706 |
119 945 |
71 191 |
70 971 |
-35,60% |
In Style - Edycja Polska |
80 983 |
43 090 |
42 870 |
90 000 |
49 033 |
48 813 |
-12,18% |
Hot Moda |
90 998 |
41 225 |
41 225 |
120 000 |
62 621 |
62 621 |
-34,17% |
Harpers Bazaar |
49 998 |
28 183 |
28 183 |
53 000 |
25 900 |
25 870 |
8,94% |
Shape |
59 983 |
21 904 |
21 904 |
38 000 |
17 895 |
14 895 |
47,06% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem