SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„TVP. Otwórz się na więcej”. Tak wygląda jesienny spot TVP

Telewizja Polska wchodzi w jesień 2025 roku z nowym spotem wizerunkowym, kontynuując komunikację pod hasłem „TVP. Otwórz się na więcej”. Nadawca w materiale w emocjonalny sposób pokazuje, że jest blisko ludzi – w ich codziennych doświadczeniach, wyjątkowych chwilach i wspomnieniach, które budują poczucie wspólnoty.

Jesienny spot Telewizji Polskiej to opowieść o tym, co ważne w życiu każdego człowieka. Momenty przepełnione radością, wzruszeniem i emocjami, w których odbija się zarówno zwykła codzienność, jak i wielkie wydarzenia ostatnich miesięcy, które miały miejsce w TVP – m.in. koncert hip-hopowy na 62. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, czy energetyczny Opener – czytamy w komunikacie. 

Telewizja Polska podkreśla, że jest nie tylko towarzyszem dnia powszedniego, ale także partnerem w przeżywaniu wydarzeń, które zapisują się w pamięci widzów. W spocie pojawiają się aktorzy i twórcy najważniejszych produkcji TVP – zarówno tych znanych jak i jesiennych nowości, czyli seriali “Rodzinka.pl”, “Drelich” czy “Czarna Śmierć”. 

Całość spaja motyw przewodni „Otwórz się na…” – na wspomnienia, miłość, spotkania, radość, nowe perspektywy czy pasje.

Jesienna odsłona naszej kampanii to zaproszenie, by otworzyć się na emocje, wartości i doświadczenia, które tworzą wspólnotę widzów Telewizji Polskiej. Chcemy pokazać, że jesteśmy blisko ludzi – w ich codzienności, ale też w wielkich wydarzeniach, które przeżywamy razem. Spot łączy różne światy: od powrotów kultowych seriali, przez emocje sportowe i muzyczne, aż po zupełnie nowe produkcje. Chcemy, aby widzowie zobaczyli w tym spocie nie tylko gwiazdy i programy, ale przede wszystkim siebie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy i marketingu TVP.

Zobacz też: 20 lat „Dzień dobry TVN” w ramówkowym spocie stacji. Mamy wideo

Motywem muzycznym spotu wizerunkowo został premierowy utwór Wiktorii Kidy „Po blady świt”. 

Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu odpowiada biuro reklamy i marketingu TVP. Reżyserem produkcji był Armin Kurasz.  

Dołącz do dyskusji: „TVP. Otwórz się na więcej”. Tak wygląda jesienny spot TVP

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rob
Widać różnicę jakości w porównaniu do TVN
odpowiedź
User
Katie
Jeszcze 2 lata temu to był obciach pokazywać swoją twarz dla Telewizji Polskiej, a teraz całkiem sporo tych gwiazdek w spocie
odpowiedź
User
Katie
Jeszcze 2 lata temu to był obciach pokazywać swoją twarz dla Telewizji Polskiej, a teraz całkiem sporo tych gwiazdek w spocie
odpowiedź