Tomasz Kot w kolejnej telezakupowej reklamie Netii (wideo)
Do emisji trafił drugi spot Telewizji Osobistej Netii z Tomaszem Kotem nawiązujący do stylistyki telewizyjnych telezakupów. Kampanię przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
W nowej reklamie Telewizji Osobistej Netii Tomasz Kot wspólnie z partnerką przekonują, że oglądanie telewizji to świetny pomysł na spędzanie czasu, kiedy jest brzydka pogoda. Spot informuje, że Telewizja Osobista kupowana wspólnie z pakietem internetowym za 45,90 zł kosztuje 39 zł miesięcznie.
W takiej samej stylistyce, telewizyjnych programów telezakupowych, utrzymana była pierwsza reklama tej oferty (obejrzyj ten spot).
Obecna odsłona kampanii, tak samo jak poprzednia, jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie.
Reklamy przygotowała agencja Brasil, a za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w kolejnej telezakupowej reklamie Netii (wideo)