Tidal nowym klientem LoveBrands Relations
LoveBrands Relations rozpoczęła w czerwcu br. współpracę z serwisem streamingowym Tidal. Do zadań agencji należy m.in. prowadzenie Facebook’a, media relations, a także wsparcie akcji dodatkowych.
Z ramienia agencji projekt koordynuje senior communications consultant Paweł Sołowiej wraz z junior communications consultant Markiem Klemczakiem i communications assistant Magdaleną Radecką.
LoveBrands Relations pracowała już przy projektach związanych z Tidal, m.in. prowadziła działania komunikacyjne oferty „Muzyka przeszła do Play”.
Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Strony nie ujawniają na jaki okres zawarto umowę.
Nowi klienci
Newsletter



Dino z zyskiem poniżej oczekiwań. Ma już prawie 55 tys. pracowników
Cyfrowo o religii. Kim są i co tworzą katoliccy influencerzy?
Nowe logo Eurowizji budzi emocje. Graficzny koszmarek czy mistrzowski case?
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Dołącz do dyskusji: Tidal nowym klientem LoveBrands Relations