TBWA poszerza zakres usług o CRM
Agencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing - Marketingu Zaangażowanego Społecznie.
Agencja TBWA będzie doradzać w zakresie marketingu „non-profit” przedsiębiorstwom, instytucjom i fundacjom.
Nowością w ofercie TBWA skierowanej do przedsiębiorstw będzie budowanie marek i wspieranie ich z wykorzystaniem działań CRM oraz wyszukiwanie i organizowanie współpracy z organizacjami non-profit. Agencja będzie wykorzystywać CRM jako dodatkowe narzędzie kształtujące wizerunek marki i umacniające jej pozycjonowanie.
TBWATelescope została utworzona 2,5 roku temu. Do tej pory komórka ta przygotowała kampanie społeczne m.in. dla Fundacji SYNAPSIS, Fundacji Urszuli Jaworskiej, Fundacja Ewy Błaszczyk Kogo?, Fundacji Małyszów „Wystarczy chcieć”, Fundacji Viva! Akcja dla Zwierząt, Organizacji Narodów Zjednoczonych, Fundacji Kidprotect, Fundacji Promocja Zdrowia, Fundacji Przyjaciel i innych organizacji. TBWA została uhonorowana tytułem Dobroczyńca Roku 2004 w kategorii „strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TBWA poszerza zakres usług o CRM