Simplus atakuje
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię świąteczną Simplus Team - "Mnisi"
Celem kampanii jest przedstawienie najlepszej na rynku ceny za SMSa oraz prezentacja oferty świątecznej - Zestawu Simplus Team z telefonem w specjalnej, promocyjnej cenie.
Pomysł kampanii polega na przedstawieniu mnichów z zakonu objętego regułą milczenia. Mnisi zasiadają w sali zgromadzeń i zaczynają się ze sobą porozumiewać za pomocą SMS-ów. W efekcie wywiązuje się żywiołowa dyskusja. Z tym, że bez słów. Jeden z mnichów nie wytrzymuje i wykrzykuje z siebie słowa. Sceny filmu nakręcone zostały w murach zamku w Malborku. Naturalna scenografia stworzyła niesamowitą atmosferę zakonu. Średniowieczne krużganki, sala z autentycznym, gotyckim sklepieniem oraz świeczniki pamiętające sceny z filmu „Krzyżacy” robią duże wrażenie. Całości dopełnia przestrzenny dźwięk – efekt wielogodzinnej pracy w studiu.
Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego, (emitowanego od 20.11- do 23.12) kampania będzie wspierana w radiu, prasie, (od 24.11) na outdoorze (od 01.12) i w Internecie (od 20.11- 23.12) oraz dodatkowo materiałami BTL w punktach sprzedaży.
Wszędzie gdzie zobaczycie wpatrzonych w telefony mnichów to pamiętajcie: Prosta reguła: SMS-y za 10 groszy jedynie w Simplus Team. Gdyby jednak milczenie nie było Waszym powołaniem – 39 groszy z VAT za minutę połączenia, a Zestaw z telefonem za 179 zł z VAT.
Film można oglądać w telewizji oraz na stronie www.simplusteam.pl.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada McCann Ericsson.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Simplus atakuje