SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sensors PR dla marki After Eight

Sensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki AFTER EIGHT (Nestlé Polska)

Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację otwartego konkursu fotograficznego CITY AFTER EIGHT, którego tematem jest życie miasta „po godzinie ósmej wieczorem”.

Trwajacy od 1 czerwca do końca sierpnia konkurs ma zachęcić nie tylko profesjonalnych fotografów, ale również amatorów do odkrycia uroków, tego jak żyjemy i czym żyje miasto po zmroku. W jury pod przewodnictwem Chrisa Niedenthala zasiadają cenieni artyści, fotograficy - Anna Brzezińska, Tadeusz Rolke, Wojciech Wieteska i Michelle Ward z Nestlé Polska. W pierwszym tygodniu września jury dokona wyboru najlepszych prac i wyróżni je trzema nagrodami pieniężnymi o łącznej wartości 10 000 PLN.

Dwadzieścia najlepszych prac przez miesiąc będzie prezentowanych publiczności w  otwartej galerii  zlokalizowanej na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Wydarzenie „CITY AFTER EIGHT” pokaże życie miasta zatopionego w nocnych światłach.

Dołącz do dyskusji: Sensors PR dla marki After Eight

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl