Reklamy Pepsi Max zostaną pokazane z dialogami od internautów (wideo)
W ramach kampanii Pepsi Max ruszył internetowy konkurs na dialogi do reklamy tego napoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Digital One.

Kampania reklamująca nową wersję Pepsi Max rozpoczęła się pod hasłem „Maximum smaku, bez cukru” pod koniec lutego (przeczytaj więcej). Akcja obejmuje m.in. spot telewizyjny, w którym różni bohaterowie oryginalnie wyjaśniają, skąd bierze się charakterystyczny smak napoju.
Właśnie do tej reklamy dialogi mogą układać internauci i przesyłać w serwisie pepsimax.pl. Spośród prac zgłoszonych do 1 kwietnia jury wyłoni 50 najlepszych, na które do połowy kwietnia będą mogli głosować wszyscy użytkownicy. 7 najlepiej ocenionych dialogów zostanie dodanych do spotu i wyemitowanych w telewizji, a ich autorzy otrzymają nagrody.
Koncepcję konkursu przygotowała agencja Digital One, która też zajmuje się jego realizacją.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Reklamy Pepsi Max zostaną pokazane z dialogami od internautów (wideo)