Kobieta kierowcą rajdowym w kampanii Providenta z okazji 20-lecia w Polsce (wideo)
Firma pożyczkowa Provident Polska zaczęła kampanię reklamową z okazji 20-lecia działalności w Polsce. Akcję, obejmującą m.in. konkurs dla klientów, przygotowały firmy marketingowe Isobar Polska i OMD.
Spot z kampanii pokazuje historię dziewczyny, która od najmłodszych lat interesowała się wyścigami samochodowymi, ścigała się m.in. gokartami. Kiedy uzyskuje prawo jazdy, rodzice robią jej niespodziankę: kupują samochód wyścigowy.
Podsumowuje to hasło „Wierzymy w Twój plan”, mające podkreślać, jak Provident wspiera swoich klientów w realizacji planów życiowych. Firma wprowadziła ten slogan, wraz z nowym logo, na początku ub.r.
Obecna kampania obejmuje też konkurs dla klientów, którzy wezmą pożyczkę w Providencie i wyślą SMS z odpowiedzią na pytanie, na co wydaliby 2 tys. zł. Codziennie 20 autorów najciekawszych odpowiedzi będzie otrzymywać po 2 tys. zł. W sumie przyznanych zostanie 400 takich nagród, konkurs potrwa do 24 lipca.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kobieta kierowcą rajdowym w kampanii Providenta z okazji 20-lecia w Polsce (wideo)