Platforma 'n' ma 400 tys. abonentów i 20 tys. użytkowników 'TV nakartę'
Liczba abonentów platformy cyfrowej 'n' przekroczyła 400 tys.,poinformowała grupa ITI w komunikacie w poniedziałek, podtrzymującplany zdobycia 500 tys. klientów do końca roku.
"Telewizja Nowej Generacji "n" przekroczyła 31 październikaliczbę 400.000 klientów oraz 20.000 użytkowników Telewizji naKartę. W ostatnich dwóch miesiącach platforma "n" odnotowała blisko100% wzrost sprzedaży w stosunku do tego samego okresu rokuubiegłego. Jednocześnie najbliższe miesiące są tradycyjnie okresem,w którym popyt na usługi platform cyfrowych jest największy.Prognozy przewidujące zdobycie ponad pół miliona klientów do końcaroku zostaną dotrzymane" - czytamy w komunikacie.
"Uruchomiona 3 października przez spółkę zależną Cyfrowy Domoferta 'Telewizja na Kartę' także spotkała się z dużymzainteresowaniem. Na rynku dostępnych jest już blisko 90 tysięcyurządzeń (dekoderów wraz z kartami) z których 20 tysięcy zostałoaktywowanych" - czytamy dalej.
Właścicielem platformy "n" są Grupa ITI (75%) i Grupa TVN S.A.(25%).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Platforma 'n' ma 400 tys. abonentów i 20 tys. użytkowników 'TV nakartę'