Piotr Żyła ambasadorem marki TransferGo
Skoczek narciarski Piotr Żyła nawiązał współpracę z TransferGo - firmą z sektora fintech, oferująca przelewy pieniężne za granicę.
Globalna kampania z udziałem Piotra Żyły wystartowała w lipcu i jest skierowana do Polaków mieszkających na stałe zagranicą. Potrwa co najmniej do końca tego roku.
W ramach kampanii w każdy piątek na kanale YouTube oraz na profilu na Facebooku marki publikowany będzie odcinek satyrycznego programu pt. „Żyła i Klasyk w onlajnie", w którym skoczek i satyryk będą wyjaśniali popularne w internecie pojęcia.
Ponadto przewidziano także płatną kampanię online, obejmującą display i mailingi w mediach polskich i polonijnych, głównie w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Za jej realizację odpowiedzialne są domy mediowe SalesMore oraz FinanceAds.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piotr Żyła ambasadorem marki TransferGo