Piotr Kossakowski: z ZenithOptimedia Group do Carat Polska
Piotr Kossakowski objął funkcję digital & innovation managera w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia Group, Presspublice, Adwertajzing oraz GG Network.

Jako digital & innovation manager w Carat Polska Kossakowski będzie odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i komercjalizację produktów własnych firmy oraz wsparcie działu client service w zakresie pełnego wykorzystania synergii mediów.
Poprzednio przez półtora roku pracował w pionach Newcast i Performics domu mediowego w ZenithOptimedia Group, gdzie pełnił funkcję senior project managera. Przedtem przez niecały rok zajmował takie samo stanowisko w Presspublice (obecnie Gremi Business Communication). Wcześniej pracował w agencji Adwertajzing i GG Network.
Z branżą mediową i marketingową jest związany do ponad 7 lat. Zajmował się realizacją strategicznych projektów dla takich marek jak PGE, Brother, Wedel, Velvet, Bank BGŻ, Millennium Bank, Ministerstwo Środowiska czy Lotos. Ponadto prowadzi zajęcia z zakresu nowych mediów na Uniwersytecie Warszawskim, którego jest absolwentem.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Piotr Kossakowski: z ZenithOptimedia Group do Carat Polska
Przez niecaly miesiac, czy rok ?