SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa telewizyjna marki Wawel

W sierpniu b.r. wystartowały dwie telewizyjne kampanie reklamowe Wawel SA - producenta wyrobów cukierniczych.

20 sierpnia ruszyła kampania Karmelków, natomiast 27 sierpnia wizerunkowa i produktowa kampania Czekolad.

Piętnastosekundowe i trzydziestosekundowe spoty będą emitowane w: TVP, TVN, TVN 7, TV 4, AT Media, TVN 24, TVN Style.

Kampanie potrwa kilka tygodni.

Za planowanie i zakup mediów dla tego Klienta odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

  • Więcej informacji:
  • Wawel

Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna marki Wawel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl