Nowy dyrektor generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych
Grzegorz Fajerski został dyrektorem generalnym Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Swoją pracę rozpoczyna od przygotowania wystąpienia Izby na targach Gift Expo i wydania pierwszego katalogu Izby.
Do PIAP-u przeszedł z firmy Sport Marketing House gdzie pełnił funkcje prezesa zarządu.
Najważniejszym zadaniem jest stworzenie pakietu korzyści wymiernych i niewymiernych dla obecnych, jak i przyszłych Członków PIAP. Silna organizacja to także silni Członkowie. Zamierzam skupić się na budowaniu pozytywnego wizerunku artykułów promocyjnych oraz całej branży. Nie zamierzam jednak ograniczyć się tylko do działalności w naszej społeczności. Chciałbym aby nasza branża była zauważalną częścią całego rynku reklamy - mówi Grzegorz Fajerski.
Grzegorz Fajerski jest absolwentem Wyższej Szkoły Kupieckiej w Łodzi. Ma 44 lata.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych