Nowy dwutygodnik o gwiazdach od Edipresse
W poniedziałek, 8 października br. ukazał się pierwszy numer magazynu 'Party', nowego dwutygodnika z segmentu people, który został wprowadzony na rynek przez wydawnictwo Edipresse Polska.
"Party" to autorski projekt wydawcy, stworzony od podstaw przez polski zespół Edipresse. Pismo koncentruje się na tematyce związanej z życiem gwiazd, które są przedstawiane przede wszystkim za pomocą fotografii.
- Siłą "Party" są autentyczne, niepozowane zdjęcia i layout ułatwiający śledzenie historii nimi opowiadanych. Zdjęcia w magazynie mają charakter reporterski, pokazują prawdę o życiu gwiazd - mówi Aneta Wikariak, która została redaktor naczelną pisma. Makietę dwutygodnika przygotowała Elżbieta Żochowska.
"Party" to pismo skierowane do młodych, aktywnych kobiet z
dużych miast, posiadających średnie i wyższe wykształcenie,
zainteresowanych tematyką gwiazd. Magazyn będzie bezpośrednio
konkurował z
wydawaną przez G+J Polska "Galą", a także drugim tytułem Edipresse
w segmencie people - dwutygodnikiem "Viva!".
Objętość pisma wynosi 84 strony. "Party" ukazuje się w nakładzie 460 tys. egz., wydawca liczy na sprzedaż rzędu 180 tys. egz. Cena magazynu wynosi 1,99 zł.
Edipresse wspiera wejście pisma na rynek intensywną kampanią reklamową przede wszystkim w telewizji, ale również w radiu, internecie, prasie i punktach sprzedaży. Kampania ma charakter image'owy. Rozpoczęła się 7 października i potrwa 5 tygodni. Jej twarzą została aktorka Małgorzata Foremniak.
Dołącz do dyskusji: Nowy dwutygodnik o gwiazdach od Edipresse