Nowe twarze w Polskim Radiu
Agata Mierzejewska i Bartosz Kowalski dołączyli do Działu SprzedażyAgencji Reklamy Polskiego Radia.
Od 1 października br. Agata Mierzejewska została Szefową DziałuRealizacji Kampanii w Agencji Reklamy Polskiego Radia SA. Wcześniejpełniła funkcję Traffic Manager Eska Warszawa w Time Sp. z o.o. A.Mierzejewska z Radiem Eska była związana od 1993 r.
Z kolei Bartosz Kowalski został Koordynatorem Zespołu Handlowegow Agencji Reklamy Polskiego Radia. Ostatnio był StarszymSpecjalistą ds. Reklamy gazety codziennej "Fakt" w wydawnictwieAxel Springer Polska Sp. z o.o.
Polskie Radio

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowe twarze w Polskim Radiu