Nowe rekordy aplikacji i aktywacji iOS i Androida w Boże Narodzenie
17,4 miliona urządzeń pracujących pod kontrolą systemów iOS i Android zostało aktywowanych tylko w pierwszy dzień Bożego Narodzenia - wynika z danych firmy analitycznej Flurry.
Dla porównania, w okresie 1-20 grudnia dziennie aktywowano średnio 4 miliony urządzeń z systemami Apple i Google na pokładzie. Z kolei 25 grudnia ubiegłego roku, kiedy został ustanowiony poprzedni rekord, liczba aktywacji sięgnęła 6,8 miliona. To oznacza, że teraz była ona ponad 2,5-krotnie większa.
Liczba aplikacji pobranych przez użytkowników urządzeń z systemami iOS i Android sięgnęła 25 grudnia poziomu 328 milionów i była o 112 proc. wyższa od dziennej średniej odnotowanej w okresie 1-20 grudnia (155 mln).
Poniższy wykres pokazuje w rozbiciu na godziny liczbę pobrań aplikacji w dzień Bożego Narodzenia, w porównaniu ze średnią dla pierwszych dwudziestu dni grudnia.
W okresie 1-20 grudnia zdecydowaną większość (80 proc.) aktywowanych urządzeń z iOS i Androidem stanowiły smartfony. Tymczasem 25 grudnia minimalną przewagę zdobyły nad nimi tablety (51 proc.).


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Nowe rekordy aplikacji i aktywacji iOS i Androida w Boże Narodzenie