Nowa umowa PR time
Agencja PR time zawarła umowę stałej współpracy z firmą AV Media specjalizującą się w technicznej obsłudze konferencji, koncertów i imprez dla firm
Podpisana umowa ma podnieść efektywność i rozszerzy zakres możliwości logistycznych Agencji PR time podczas organizacji różnego typu imprez - zapewnić dostęp do profesjonalnego sprzętu multimedialnego i wiedzy technicznej, ograniczając jednocześnie trudności związane z każdorazowym wyborem podwykonawców.
"Umowa pozwoli nam na zaproponowanie naszym klientom kompleksowej obsługi wszelkiego typu akcji wizerunkowych i promocyjnych" - mówi Magdalena Rabiega, Dyrektor Zarządzający PR time. "Dzięki możliwościom i doświadczeniu, jakimi dysponuje nasz nowy partner, zapewnimy oprócz pomysłu, logistyki, nadzoru merytorycznego i przygotowania materiałów, również nowoczesną bazę sprzętową, tworzenie prezentacji, filmów i materiałów elektronicznych. Umowa umożliwi nam również organizację szkoleń medialnych z użyciem najnowszych technologii audiowizualnych."
"Merytorykę i finezję działań PR połączyliśmy z rzemiosłem techniki i logistyką organizacji. Współpraca pozwoli na osiągnięcie efektu synergii na poziomie operacyjnym - skorzystają klienci obu firm mając dostęp do kompleksowej obsługi i konkurencyjnych cen" - mówi Jakub Maryniaczyk, Prezes Zarządu AV Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowa umowa PR time