Novem Group: Jarosław Kalbarczyk dyrektorem sprzedaży, Maciej Kozłowski w dziale strategii i planowania
Jarosław Kalbarczyk rozpoczął pracę jako dyrektor sprzedaży Novem Group. Natomiast funkcję senior strategy plannera w dziale strategii i planowania firmy objął Maciej Kozłowski.
Jarosław Kalbarczyk (na zdjęciu z lewej) będzie zajmował się zarządzaniem i rozwojem działu sprzedaży Novem Group, współpracujacego z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi i agencjami. Ponadto będzie odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży firmy oraz budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami.
Poprzednio Kalbarczyk zarządzał zespołem sprzedaży klientów agencyjnych w Grupie Onet. Wcześniej był szefem sprzedaży kanałów wydzielonych (m.in. TVN CNBC) w biurze reklamy TVN oraz zajmował stanowiska menedżerskie w biurach reklamy Bonnier Business Polska i RMF FM.

Z kolei Maciej Kozłowski jako senior strategy planner będzie odpowiedzialny w Novem Group m.in. za analizę potrzeb klientów, tworzenie ofert sprzedażowych, planowanie rozwoju nowych produktów i wsparcie warszawskiego działu sprzedaży. Wcześniej pracował w TVN Media, gdzie jako szef sekcji wsparcia sprzedaży kanałów wydzielonych odpowiadał za przygotowanie produktów reklamowych do sprzedaży dla wybranych stacji Grupy TVN. Wcześniej był związany m.in. z „Pulsem Biznesu”, Interią, Polskim Radiem i RMF FM.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Novem Group: Jarosław Kalbarczyk dyrektorem sprzedaży, Maciej Kozłowski w dziale strategii i planowania