Neymar Jr. ambasadorem TCL
Piłkarz Neymar Jr. został globalnym ambasadorem firmy TCL, produkującej telewizory i elektronikę użytkową. Kampanię z udziałem sportowca zainaugurowano w jego rodzinnym mieście - Sao Paulo.
W ramach partnerstwa z TCL, Neymar Jr. jest twarzą międzynarodowej kampanii firmy pod hasłem „Born a Legend". Billboardy z wizerunkiem piłkarza pojawią się na nowojorskim Times Square i hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, a także w lokalizacjach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Francji, Niemczech, Włoszech, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Australii i Chinach.
W Europie outdoorowa kampania reklamowa będzie widoczna od kwietnia w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech. W naszym kraju promocja prowadzona będzie w centrum Warszawy, obok dworca Warszawa Centralna.

Podczas inaugurującego kampanię spotkania w Sao Paolo Neymar Jr. poznał dwa flagowe produkty TCL i wsparł otwarcie działań promocyjnych z jego udziałem.
- Naszym celem jest rozwój marki TCL jako światowego lidera w zakresie inteligentnych produktów i usług internetowych – powiedział Kevin Wang, starszy wiceprezes TCL Corporation i dyrektor generalny TCL Multimedia. – Łączymy naszych klientów z wiodącą technologią, inteligentnymi produktami oraz przedstawiamy im globalne partnerstwo, które pasuje do wartości naszej marki - dodał Wang.
Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Neymar Jr. ambasadorem TCL