SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Network PR dla 'Podziel się Posiłkiem'

Network Public Relations kolejny raz odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu Podziel się Posiłkiem.

Organizatorami programu są Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym – Banki Żywności.

Agencja wspiera działania w zakresie komunikacji  programu Podziel się Posiłkiem, problemu niedożywienia dzieci w Polsce oraz w zakresie opracowania strategii działań i ich realizacji. Są to m.in. media relations, budowanie relacji i zarządzanie komunikacją z liderami opinii, agencja odpowiada również za opiekę nad portalem i za treści materiałów umieszczane na www.podzielsieposilkiem.pl .

W związku z prowadzeniem projektu, dział CSR agencji Network PR poszerzył się o osobę Magdaleny Bajon, która dołączyła do zespołu na stanowisku Account Executive.

Program Podziel się Posiłkiem ma na celu przyczynienie się do wyeliminowania niedożywienia dzieci w Polsce. Celem czwartej edycji jest wsparcie i aktywizacja tych, którzy chcą walczyć z problemem niedożywienia na poziomie lokalnym. Organizatorzy zakładają, że w całej Polsce powstanie w tym roku co najmniej 500 lokalnych koalicji, w ramach których biznes, samorząd, organizacje pozarządowe i media będą razem skutecznie walczyć z niedożywieniem.

Inauguracja programu Podziel się Posiłkiem odbyła się 27 września w Radomiu koncertem z udziałem gwiazd polskiej estrady. Podczas koncertu swoją trasę rozpoczął TIR Podziel się Posiłkiem, który przez półtora miesiąca dojedzie do 7 kolejnych miast. Zbiórkom żywności towarzyszyć będą wydarzenia kulturalne, koncerty i pikniki rodzinne.

Ponadto w ramach programu grantowego Danone „Masz pomysł? Podziel się posiłkiem!”, po raz trzeci przyznane zostaną 32 dotacje na realizację działań lokalnych zmniejszających niedożywienie i jednocześnie wspierających wszechstronny rozwój dzieci i młodzieży.

Nowym elementem programu jest Akademia Podziel się Posiłkiem, której celem jest dotarcie do szkół i organizacji w Polsce z wiedzą na temat skutecznych sposobów walki z niedożywieniem dzieci poprzez korzystanie z dostępnych źródeł pomocy, a także poprzez tworzenie koalicji lokalnego biznesu, samorządu, mediów i organizacji społecznych.

Wzorem lat ubiegłych we wrześniu i październiku konsumenci mogą wesprzeć program, kupując produkty Danone z logo „Podziel się posiłkiem”. Część zysku ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazana na walkę z niedożywieniem dzieci w Polsce

Podczas trzech edycji programu organizatorzy przyczynili się do wydania 2 217 391 posiłków, które za pośrednictwem 1274 organizacji i instytucji trafiły do dzieci. Z programu grantowego skorzystały 42 organizacje z całej Polski.

Dołącz do dyskusji: Network PR dla 'Podziel się Posiłkiem'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl