Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb
Monika Rojczyk dołączyła do zespołu AdSeo w agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, obejmując funkcję specjalisty SEM.
Monika Rojczyk
W Grupie Adweb Monika Rojczyk będzie odpowiedzialna za obsługę i monitorowanie systemów reklamowych, obsługę systemów statystyk, przygotowywanie raportów, ofert, wycen i analizę efektów.
Rojczyk certyfikowanym specjalistą Google Adwords. Od kilku lat zajmuje się realizacją kampanii linków sponsorowanych, poprzednio pracowała jako freelancerka.
Ukończyła studia z zakresu systemów informatycznych i baz danych w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb