Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za darmowe treści
88 procent mobilnych użytkowników z Wielkiej Brytanii jest zainteresowanych otrzymywaniem mobilnych reklam typu pre-roll w zamian za darmowe treści wideo.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Dynamic Logic na zlecenie zajmującej się mobilną reklamą agencji 4th Screen Advertising - informuje serwis Marketing Charts.
Trwające sześć tygodni badanie na portalu O2 Active pokazało, że mobilne reklamy pre-roll zwracają uwagę użytkowników, zwiększają rozpoznawalność marki, a także liczbę korzystnych dla reklamodawców opinii.
59 procent respondentów stwierdziło, że tego typu reklamy sprawiły, iż bardziej zainteresowali się promowanymi markami, a na 62 procentach badanych marki te zrobiły dobre wrażenie.
Badanie zostało przeprowadzone między 31 marca a 9 maja bieżącego roku na grupie 600 mężczyzn i kobiet w wieku co najmniej 16 lat. Serwowano im 15-sekundowe reklamy typu pre-roll, m.in. takich marek jak Citroen i LG.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za darmowe treści