Men's Day: Wszystko, co kręci faceta
Pod hasłem "Wszystko, co kręci faceta" rusza kampania reklamowa imprezy Men's Day. Akcja obejmuje prasę, internet, radio i telewizję.
Startująca właśnie kampania reklamuje pod hasłem "Wszystko, co kręci faceta" imprezę plenerową Men's Day, która w dniach 6-7 czerwca odbędzie się na warszawskim lotnisku Bemowo. Akcja prezentuje dostępne w ramach wydarzenia atrakcje przeznaczone dla mężczyzn, takie jak samochody, łodzie, gadżety i ubrania.
Akcja jest na razie prowadzona w prasie (Men's Health, Auto Świat, Motocykl, Chip, Malemen, Essence, Co jest grane), a w najbliższym czasie obejmie również radio (Chilli ZET, Radio ZET, Antyradio Warszawa), telewizję (TVN, TVN Turbo) i internet (serwisy wymienionych wyżej czasopism i stacji).
Zarówno kreacją dwumiesięcznej kampanii, jak i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Sound of Music, która organizuje Men's Day.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Men's Day: Wszystko, co kręci faceta