SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediahub rozwija kompetencje data science. Jest nowa osoba

Do zespołu agencji mediowej Mediahub dołączyła Anastazja Kiryna, która objęła stanowisko data science managera. Ostatnio pracowała w SalesTube. 

Kiryna będzie odpowiadać za rozwój i implementację narzędzi analitycznych, m.in. MMM (Marketing Mix Modelling), tworzenie modeli atrybucyjnych, analizy inkrementalne oraz segmentację użytkowników. W efekcie zespół agencji poszerzył kompetencje w obszarze łączenia danych z realnymi potrzebami klientów i ich biznesowymi celami.

– W pracy nad kampaniami coraz częściej potrzebujemy zrozumieć, które czynniki rzeczywiście generują wzrosty. Analizy inkrementalne pozwalają to uchwycić – pokazują, jaki wpływ na wyniki mają konkretne działania, a co wydarzyłoby się niezależnie od nich. To ogromna wartość w planowaniu i optymalizacji kampanii. Doświadczenie Anastazji w tym obszarze wnosi do naszego zespołu nowe kompetencje i daje nam jeszcze więcej możliwości pracy na danych, które mają realne przełożenie na decyzje biznesowe – mówi Ewa Góralska, managing director w Mediahub.

Przez ostatnie cztery lata Anastazja Kiryna pracowała jako data scientist w SalesTube, gdzie specjalizowała się m.in. w modelowaniu atrybucyjnym, segmentacjach oraz analizach inkrementalnych. Współtworzyła nowe rozwiązania analityczne na Google Cloud Platform, a także współpracowała z zespołami biznesowymi przy tworzeniu dashboardów i raportów dopasowanych do konkretnych wyzwań klientów. Wcześniej zdobywała doświadczenie także w EssenceMediacom.

Dołącz do dyskusji: Mediahub rozwija kompetencje data science. Jest nowa osoba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl