SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Express sprzedał "Super Linię"

Wczoraj sfinalizowana została umowa sprzedaży miesięcznika Super Linia przez wydawnictwo Media Express.

Nowym właścicielem tytułu Super Linia jest Quadro Media Sp. z o.o. , posiadający w swoim portfolio miesięcznik „Żyjmy dłużej”. Nowy wydawca zatrudni cały zespół redakcyjny  z  redaktor naczelną Ewą Kafarską oraz zespół handlowców Super Linii – podano w komunikacie prasowym.

Wartości transakcji nie ujawniono.

- Negocjacje dotyczące sprzedaży Super Linii trwały kilka miesięcy – mówi Ewa Cieślak, prezes Media Express.

- To, że Super Linia znajdzie się w wydawnictwie specjalizującym się w magazynach o podobnej tematyce jest z pewnością korzystne dla przyszłości tytułu. Nowy wydawca deklaruje duże wsparcie wydawnicze i dalszy rozwój magazynu – docenia jego  unikalny charakter i stabilną pozycję na rynku.  Zawsze byliśmy świadomi tego, że wydawane przez Media Express tytuły są bardzo zróżnicowane, i właściwie musieliśmy rozważyć czy traktować Super Linię jako punkt wyjścia do rozwoju w segmencie magazynów, czy skoncentrować się na marce Super Express - dodała Ewa Cieślak.

Aktualnie Media Express deklaruje dalszy rozwój Super Expressu i planuje mocne wsparcie promocyjne na przyszły rok.

Dołącz do dyskusji: Media Express sprzedał "Super Linię"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl