SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media

Firma Mastercard w wyniku formalnego przeglądu zdecydowała się powierzyć globalną obsługę mediową holdingowi WPP Media. Do międzynarodowej współpracy wybrała również należącą do WPP agencję Ogilvy. 

fot. Pixabay.comfot. Pixabay.com

WPP Media zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów na ponad 70 rynkach na świecie. Budżet mediowy Mastercarda w ub.r. wyniósł (wg COMvergence) 180 mln dolarów.

Wybór WPP Media oznacza zakończenie dotychczasowej współpracy z należącą do Dentsu agencją mediową Carat. 

Mastercard ogłosił również, że agencja kreatywna Ogilvy (należy do WPP) będzie pełnić rolę globalnego partnera w zakresie obsługi komunikacji online na kluczowych rynkach. 

Wiodącą agencją kreatywną pozostaje globalnie McCann (Interpublic). 
 

Dołącz do dyskusji: Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dukat
Strata Carata to zawsze dobra wiadomość z rana.
odpowiedź