Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media
Firma Mastercard w wyniku formalnego przeglądu zdecydowała się powierzyć globalną obsługę mediową holdingowi WPP Media. Do międzynarodowej współpracy wybrała również należącą do WPP agencję Ogilvy.
fot. Pixabay.com

WPP Media zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów na ponad 70 rynkach na świecie. Budżet mediowy Mastercarda w ub.r. wyniósł (wg COMvergence) 180 mln dolarów.
Wybór WPP Media oznacza zakończenie dotychczasowej współpracy z należącą do Dentsu agencją mediową Carat.
Mastercard ogłosił również, że agencja kreatywna Ogilvy (należy do WPP) będzie pełnić rolę globalnego partnera w zakresie obsługi komunikacji online na kluczowych rynkach.
Wiodącą agencją kreatywną pozostaje globalnie McCann (Interpublic).
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Mastercard przenosi globalną obsługę mediową z Caratu do WPP Media