Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk kierowniczkami grupy marek w Wedlu
Lotte Wedel utworzył w dziale marketingu nowe stanowiska dedykowane nowościom produktowym. Objęły je Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk.
Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako kierowniczki grupy marek odpowiedzialne będą za rozwój innowacji w kategorii słodyczy impulsowych i lodów. Dołączyły do działu marketingu kierowanego przez Monikę Kolano-Wysokińską, która zasiada także w zarządzie firmy.
Łazarczyk odpowiada za innowacje
Marta Łazarczyk jako kierownik grupy marek w Wedlu odpowiada za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów.
Doświadczenie zdobywała Łazarczyk zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej w takich firmach jak Avon Cosmetics Polska, Perfetti Van Melle Polska czy Bonduelle Polska.
Kowalczyk kieruje obszarami z segmentu lodów
Katarzyna Kowalczyk, również jako kierownik grupy marek, jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową kategorii lodowej, w tym rozwojem nowości i komunikacji.
W przeszłości Kowalczyk pracowała w Danone, gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International, w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi.
Lotte Wedel finalizuje w maju przetarg reklamowy. Marketer wybiera agencję, która zajmie się kompleksową obsługą wizerunku marki i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji. Obecnie firmę obsługują w tym zakresie agencje PZL (kreacja), Ogilvy (kompleksowa obsługa kategorii lodów), Golden Submarine (internet), Walk PR (public relations) i Zenith (zakup mediów).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk kierowniczkami grupy marek w Wedlu