Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski zasilają hub BBDO Global e-commerce
Struktury BBDO Global e-commerce Hub zasilili Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski. Objęli odpowiednio stanowiska – e-commerce account managera i e-commerce graphic designera.
BBDO Global E-commerce Hub to powstała w styczniu tego roku komórka sieci BBDO Worldwide, zajmująca się strategicznymi i produkcyjnymi działaniami dla e-commerce.
Krzysztof Malinowski jako e-commerce account manager jest odpowiedzialny za obsługę całości relacji z klientem MARS Europe i MARS Global. Doświadczenie zdobywał w pekińskiej agencji marketingowej BlueFocus, gdzie pracował cztery lata. Po powrocie do Polski dołączył do globalnego hubu Duracell w Saatchi & Saatchi IS, gdzie jako account manager odpowiadał za globalne operacje digitalowe i e-commerce.
Albert Krajewski pełni funkcję e-commerce graphic designera. Do jego zadań należy kompleksowe opracowywanie graficznej prezentacji marek z globalnego portfolio klientów BBDO. Ostatnie trzy lata pracował jako e-commerce designer w Saatchi & Saatchi IS, gdzie projektował globalne, regionalne i lokalne rozwiązania m.in. dla marek z portfolio Procter & Gamble, Visy, Toyoty i Ikei.
Na kolejne stanowiska do działów produkcji, designu, contentu, client service i strategii trwają rekrutacje.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Krzysztof Malinowski i Albert Krajewski zasilają hub BBDO Global e-commerce