Krystyna Bajor-Ledwoń na czele client service w Warsaw Creatives
Do działu client service w agencji Warsaw Creatives dołączyła Krystyna Bajor-Ledwoń jako nowa group account manager. Poprzednio pracowała w agencji Pathfinder 23.
Bajor-Ledwoń jako group account manager zajmuje się w Warsaw Creatives rozwojem działu client service i prowadzeniem kompleksowych projektów dla obecnych, jak i nowych klientów, spajając kompetencje agencji.
- Moim celem w Warsaw Creatives jest budowanie zespołu, który w indywidualny sposób nawiązuje długotrwałe relacje z obecnymi, jak i nowymi Klientami. Połączenie kompetencji poszczególnych działów w jedną zintegrowaną ofertę pozwoli nam lepsze rozumienie potrzeb naszych Klientów i osiągnięcie wspólnie określonych celów - podsumowuje Krystyna Bajor-Ledwoń.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Krystyna Bajor-Ledwoń ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej – prowadziła projekty globalnych marek z naciskiem na ich rozwój w obszarze digital i e-commerce.
W ostatnim czasie związana była z agencją Pathfinder 23, zajmującą się strategicznymi rozwiązaniami z obszaru marketingu i e-commerce, prowadząc zespoły obsługujące takich klientów jak: Bayer, Schneider Electric i Coty. Do jej pozostałych klientów należały marki z branży beauty: Estée Lauder, Clinique, MAC, Bobbi Brown, Origins, Smashbox oraz FMCG: Pizza Hut, Łomża i Cheetos. We wcześniejszych latach Krystyna pracowała także w Deloitte Digital.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Krystyna Bajor-Ledwoń na czele client service w Warsaw Creatives