Konkret PR dla Converse
Konkret PR rozpoczął współpracę z marką Converse, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Amersport.
Agencja odpowiada za kompleksowość działań public relations z zakresu budowania wizerunku marki w Polsce, podczas trwania międzynarodowej kampanii „You’re it. You’re up. You’re on."
Kampania public relations dla Converse będzie prowadzona w prasie oraz na portalach internetowych.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Konkret PR dla Converse