SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IAB z nową inicjatywą dla młodych

IAB Point of Youth to nowa inicjatywa powstała w ramach IAB Polska, stworzona przez młode pokolenie branży komunikacji marketingowej dla jej przyszłych adeptów. Na czele inicjatywy stoi Justyna Niciejewska, na o dzień strategic planner agencji GoldenSubmarine. 

fot. IAB fot. IAB

Inicjatywę IAB Point of Youth zainaugurowano podczas Forum IAB Polska.

IAB Point of Youth dla młodych

"Naszym celem jest wzmacnianie pozycji młodych w digital marketingu – zarówno wewnątrz branży, jak i w oczach tych, którzy dopiero do niej wchodzą. Chcemy pokazać, że digital marketing to nie tylko dynamiczne środowisko i innowacyjne technologie, ale też miejsce pełne wartości, realnych możliwości i przestrzeni do rozwoju" - czytamy w manifeście założycieli.

Organizacja chce w przyszłości stworzyć program edukacyjny dla młodych przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska, organizować eventy i budować społeczność młodych przedstawicielek i przedstawicieli branży.

Zespół Point of Youth tworzą: szefowa Justyna Niciejewska (strategic planner GoldenSubmarine), Krystyna Frąckiewicz (digital account, Mediahub), Alex Kulaha (senior media buyer, Bees & Honey), Dominika Piwowarczyk (senior account manager, adQuery), Agata Talarek, (koordynator ds. Badań i Analiz Marketingowych, PZU), Marta Wieteska (junior copywriter, GoldenSubmarine), Maciej Zdunek (digital marketing strategist, Google).

Dołącz do dyskusji: IAB z nową inicjatywą dla młodych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl