Grey Group, Brand New Heaven i Heureka zareklamują rebranding Grupy BRE Bank
Agencje Grey Group, Brand New Heaven i Heureka wygrały przetarg na obsługę reklamową i interaktywną Grupy BRE Bank. Będą odpowiadać m.in. za kampanię promującą rebranding BRE Banku i Multibanku na mBank.
Grey Group została wiodącą agencją reklamową Grupy BRE Bank, a Brand New Heaven - agencją wspierającą. Będą zajmować się kompleksową obsługą reklamową Grupy: strategią, kreacją i realizacją działań. Poprzednio mBank i BRE Bank obsługiwała w tym zakresie Ambasada Brand Communication. Obecnie trwa jeszcze przygotowana przez nią kampania mBanku z mistrzem buddyjskimi i hasłem „Poczuj, jak dobro do Ciebie wraca” (przeczytaj o tym więcej). Natomiast dla Multibanku pracowała poprzednio agencja Art Group, przy czym bank nie prowadził w ostatnim czasie szerokich działań marketingowych.
Do końca br. marki BRE Bank i Multibank znikną z rynku, a zastąpi je mBank. Grey Group i Brand New Heaven przygotują kampanię informującą o tym rebrandingu. Grupa BRE Bank nie podaje, kiedy konkretnie rozpocznie się ta akcja. Wiadomo jednak, że w już bieżącym półroczu ruszy nowy serwis transakcyjny mBanku (przeczytaj o nim więcej).
Obsługą interaktywną Grupy BRE Bank zajmie się natomiast Heureka. Poprzednio Grupa współpracowała projektowo z różnymi agencjami, m.in. z Artegence (która odpowiada za projekt nowego serwisu mBanku), a także z Mosqi.to i Imagine.
Umowy ze wszystkimi nowymi agencjami zostaną podpisane na czas nieokreślony. Grupa BRE nie ujawnia, które inne agencje brały udział w wygranych przez nie przetargach. - Jesteśmy przekonani, że wybrane agencje reklamowe wniosą do komunikacji marketingowej banku nowe spojrzenie i nową jakość. Z kolei agencja interaktywna pomoże nam umocnić wizerunek pierwszego i najlepszego banku dla internautów - deklaruje Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku.
Pod koniec ub.r. Grupa BRE wybrała też nowy dom mediowy - Mindshare Polska, który zastąpił MPG (więcej na ten temat).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grey Group, Brand New Heaven i Heureka zareklamują rebranding Grupy BRE Bank