Grandes Kochonos tworzy dział interaktywny z Gralą i Piecką
Agencja reklamowa Grandes Kochonos wyodrębniła w swojej strukturze dział interaktywny. Będą nim kierować, jako dyrektorzy kreatywni, Bartek Grala i Daniel Piecka, dotychczas pełniący w firmie funkcje senior creatives.
Dział interaktywny Grandes Kochonos przede wszystkim będzie realizował dla klientów agencji działania w internecie (również w social media). - Ale mamy też inne projekty, które chcemy rozwijać w najbliższym czasie - dodaje Jacek Stalewski, prezes agencji. W najbliższym czasie dział weźmie udział w pierwszych przetargach.
Nową strukturą będą kierować Bartek Grala i Daniel Piecka. Jacek Stralewski podkreśla, że to sukcesy przygotowanych przez nich kampanii internetowych dla ING Życie („Zobacz swoją przyszłość za 40 lat” i „Zrób Rakowi Wspak”) skłoniły go utworzenia tego działu. - To dobry wstęp do rozszerzenie pola aktywności Grandes Kochonos, zwłaszcza że obecnie gros skutecznej komunikacji reklamowej wymaga niestandardowych metod - mówi Stralewski.
Dotychczas działania w internecie z ramienia Grandes Kochonos prowadziła firma Bug Busters, która obecnie staje się domem produkcyjnym agencji.
Newsletter



Dawid Godziek ambasadorem marki Mini
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Nietypowa oferta. Serwis streamingowy z pakietami dobowymi i tygodniowymi
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos tworzy dział interaktywny z Gralą i Piecką