Garfield w kampanii Goodyear i Dunlop
W internecie i prasie startuje kampania reklamowa opon Goodyear i Dunlop. W akcji podkreślającej zaawansowanie technologiczne tych marek wykorzystywany jest wizerunek kota Garfielda 2.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa opon Goodyear i Dunlop pokazuje zastosowane w nich innowacyjne technologie na przykładzie dwóch wybranych marek. I tak pierwszy wariant kreacji podkreśla, że opona Goodyear UltraGrip Performance 2 w niezależnych testach uzyskuje lepsze wyniki w hamowaniu i kontroli niż konkurencyjne marki. Przekaz graficzny wykorzystuje wizerunek kota Garfielda znanego z kreskówek i komiksów. Z kolei layout promujący oponę Dunlop SP Winter Sport 3D informuje, że zastosowana w nim Touch Technology zapewnia doskonałą przyczepność i hamowanie oraz przyjemność jazdy i najlepsze osiągi.

Akcja obejmuje prasę (tygodniki opinii, m.in. "Newsweek" i "Polityka", czasopisma motoryzacyjne, m.in. "Auto Świat" i "Auto Motor i Sport", miesięczniki life-style'owe, m.in. "Logo" i "Playboy"), internet (najpopularniejsze portale, m.in. Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, m.in. plakaty i ulotki), a 12 października rozpocznie się w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu AtMedia). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy listopada - przygotowały Goodyear Dunlop Tires Polska i agencja reklamowa S4, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Garfield w kampanii Goodyear i Dunlop