Era sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków
PTC nie ujawnia warunków finansowych współpracy
Era, posiadająca wieloletnie doświadczenie w sponsorowaniu wydarzeń sportowych, zdecydowała się na wspieranie klubu ze względu na jego potencjał i szanse sukcesu w kolejnych Mistrzostwach Polski, jak również udział w rozgrywkach Pucharu UEFA i Ligi Mistrzów (Champion's League).
Zaangażowanie finansowe Ery - Strategicznego Sponsora Klubu - będzie zależało od wyników sportowych osiąganych przez drużynę piłkarską. Tak skonstruowana partnerska umowa wyznacza nowatorskie podejście do sponsoringu sportu w Polsce. Od wyników sportowych zależeć też będzie ewentualne przedłużenie umowy na następny sezon.
Wisła Kraków gwarantowała, jak dotychczas, olbrzymie zainteresowanie miłośników piłki nożnej. Polska Telefonia Cyfrowa, która jest liderem rynku telefonii komórkowej w Polsce z liczbą ponad 5,6 miliona abonentów, angażuje się w sponsorowanie popularnych i dynamicznych dyscyplin sportowych. Była, m.in., sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski podczas eliminacji do Mistrzostw Świata. Wykreowała również Windurfing Era Cup - imprezę wpisaną w międzynarodowy kalendarz najważniejszych na świecie zawodów windsurfingowych.
W ramach umowy sponsorskiej piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Projekty koszulek zawodników Wisły Kraków z logo sieci Era zostały przedstawione do zatwierdzenia przez UEFA.
PTC nie ujawnia warunków finansowych współpracy.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Era sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków