Emilia Stasiak-Witkowska została head of creative w Lettly
Emilia Stasiak-Witkowska objęła nowo utworzone stanowisko head of creative w agencji strategicznej influencer marketingu Lettly.

– Dołączenie Emilii do zespołu Lettly, to kolejny krok mający na celu zapewnienie naszym klientom najbardziej kreatywnych rozwiązań w obszarze influencer marketingu. Od wielu lat obserwowaliśmy jej niesamowity rozwój i podziwialiśmy kampanie, które współtworzyła. Bardzo cieszę się, że teraz możemy robić to razem – mówi Jakub Orłowski, prezes zarządu Lettly.
Nowa head of creative w Lettly odpowiada za budowę i rozwój działu kreacji oraz tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji – ze szczególnym naciskiem na social media, działania niestandardowe i angażujące formaty z udziałem influencerów i content creatorów.
Stasiak-Witkowska z branżą reklamową związana od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i klienta – pracując w Cut The Mustard, LiquidThread, Saatchi & Saatchi, OS3, 2012 Agency, VerdeAgency oraz w dziale marketingu IKEA.
Dołącz do dyskusji: Emilia Stasiak-Witkowska została head of creative w Lettly