Ekrany w sklepach zaczynają świecić
Totalizator Sportowy i "Gazeta Bankowa" to pierwsi nadawcy reklam emitowanych na ekranach firmy Call2Action. Dynamicznie rozbudowywana sieć o zasięgu ogólnopolskim liczy już 470 odbiorników w Piotrze i Pawle oraz Gymnasionie.
Ruszyła kampania reklamowa "Gazety Bankowej", która emitowana jest na wszystkich nośnikach zainstalowanych w sieci delikatesów Piotr i Paweł. Emisja 20-sekundowych spotów Gazety Bankowej potrwa do 20-ego grudnia bieżącego roku
Niedawno ukończono instalację 264 odbiorników w sklepach Piotr i Paweł. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to 270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu na godzinę.
POS TV to telewizja w miejscu sprzedaży wykorzystująca technologię Digital Signage, która umożliwia wyświetlanie różnorodnych treści na wielu odbiornikach rozmieszczonych w różnych lokalizacjach. Call2Action wkrótce rozpoczyna kolejne instalacje w ramach podpisywanych właśnie umów z nowymi partnerami, którzy dostrzegli potencjał POS TV.
Dołącz do dyskusji: Ekrany w sklepach zaczynają świecić