SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ekrany w sklepach zaczynają świecić

Totalizator Sportowy i "Gazeta Bankowa" to pierwsi nadawcy reklam emitowanych na ekranach firmy Call2Action. Dynamicznie rozbudowywana sieć o zasięgu ogólnopolskim liczy już 470 odbiorników w Piotrze i Pawle oraz Gymnasionie.

Ruszyła kampania reklamowa "Gazety Bankowej", która emitowana jest na wszystkich nośnikach zainstalowanych w sieci delikatesów Piotr i Paweł. Emisja 20-sekundowych spotów Gazety Bankowej potrwa do 20-ego grudnia bieżącego roku

Niedawno ukończono instalację 264 odbiorników w sklepach Piotr i Paweł. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to 270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu na godzinę.

POS TV to telewizja w miejscu sprzedaży wykorzystująca technologię Digital Signage, która umożliwia wyświetlanie różnorodnych treści na wielu odbiornikach rozmieszczonych w różnych lokalizacjach. Call2Action wkrótce rozpoczyna kolejne instalacje w ramach podpisywanych właśnie umów z nowymi partnerami, którzy dostrzegli potencjał POS TV.

Dołącz do dyskusji: Ekrany w sklepach zaczynają świecić

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl