DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampaniidla Ardo
18 września ruszyła pierwsza kampania dla Ardo Polska we współpracyz DougFaberFamily. W pierwszym etapie Agencja opracowałapozycjonowanie oraz strategię komunikacji marki, w kolejnymnatomiast kampanię.
Nowością wprowadzaną na polski rynek jest linia lodówek seriiVintage, charakteryzująca się oryginalnym designem oraz szerokągamą dostępnych kolorów wraz z możliwością personalizacji frontulodówek.
Kampania Ardo Vintage składa się z działań wizerunkowych ATL(prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe tj.Exclusive i Activist), specjalnie dedykowana strona produktowawww.ardovintage.pl oraz zdziałania BTL ( materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki,torby reklamowe). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylkozwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale równieżważne są dla nich walory estetyczne produktu. Idea kreatywna zwracauwagę na wyjątkowy charakter produktów, które same w sobie sąozdobą kuchni zarówno nowoczesnej jak i klasycznej.
Działaniami wpierającymi kampanię Vintage oprócz konkursukonsumenckiego będą imprezy eventowe dla Klientów ARDO ipress-briefing dla dziennikarzy, które zostały przygotowane przezEmlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership.
Media dla kampanii ARDO zostały zaplanowane przez dom mediowyEquinox.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: DougFaberFamily autorem strategii komunikacji i kreacji kampaniidla Ardo