„Dlaczego ja?” straciło 550 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku
Serial paradokumentalny Polsatu „Dlaczego ja?” w nowym sezonie przyciąga 1,43 mln widzów, czyli o 550 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok temu. Format daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49.
Jak pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement, odcinki premierowe pokazane od 2 września do 9 października br. zgromadziły średnio 1,43 mln widzów. Dało to Polsatowi 15,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial paradokumentalny stracił 550 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Dlaczego ja?” kształtowała się na poziomie 1,98 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 22,22 proc. oraz 26,79 proc. udziału.
>>> „Zdrady” Polsatu z mniejszą widownią
W paśmie nadawania formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest tutaj Jedynka, pokazująca gł. „Teleexpress”, „Pogodę”, teleturniej „Jaka to melodia?” i początek „Klanu”, co przekłada się na 25,68 proc. udziału. Za Polsatem plasują się: TVN (konkurencyjny paradokument „Szpital” - zobacz jego wyniki oglądalności; 15 proc.) oraz TVP2 („Szkoła życia” oraz liczne powtórki seriali; tylko 5,50 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat wysuwa się na prowadzenie. Dalsze miejsca zajmują tutaj: Jedynka, TVN oraz Dwójka.
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
|
TVP1 |
2 308 464 |
25,68% |
15,89% |
|
Polsat - Dlaczego ja? |
1 425 074 |
15,85% |
16,66% |
|
TVN |
1 348 353 |
15,00% |
15,56% |
|
TVP2 |
494 377 |
5,50% |
5,96% |
„Dlaczego ja?” nadawane jest w dni powszednie o godz. 17.00.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Dlaczego ja?” straciło 550 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku